We zijn in Bangkok

4 februari 2020 - Bangkok, Thailand

Na twaalf uur vliegen met de Emirates (met tussenstop in Dubai) zijn we in Bangkok aangekomen, alwaar we inderdaad door een vriendelijke (Nederlands sprekende) Thai met een bordje met onze naam erop, werden opgehaald. Wat direct opviel waren de vele monddoekjes (ook in Dubai) en ook controles van Aziaten, groot druk vliegveld en een enorme benauwende warmte toen we buiten kwamen.

We waren via de rondweg redelijk snel in ons hotel. Leve de airco in de auto!

Beetje moe waren we wel, maar besloten naar het zwembad te gaan lezen/ luieren. Waar zelfs ik heb gezwommen!

Vanavond  in ons hotel gegeten en stukje gewandeld om sfeer te proeven. Wat een drukte en totaal andere cultuur.

Op tijd naar bed, morgen om 7.30 uur worden we gehaald voor een fietstocht.

Tot morgen.

1. Carin:
    4 februari 2020
    Ik zie een nieuw kookthema aankomen....enjoy!
  2. Marian en Ed:
    Na een dag van reizen en eerste indrukken opgedaan te hebben gaat de fietstocht jullie morgen vast een fantastische en plezierige dag opleveren.
  3. Karlijn Dankers:
    5 februari 2020
    Bangkok is ff wennen, dat snap ik... benieuwd wat jullie van het fietsen met ome Ko vinden😉