Dag 5 Hua Hin

19 februari 2020 - Hua Hin, Thailand

Aan alles komt een eind, ook aan deze prachtige vakantie.

De uurtjes vliegen vandaag voorbij. Natuurlijk hebben we onze dagelijkse baantjes getrokken en lekker liggen lezen bij het zwembad.

Het plan was nog een keer richting Monkey Mountain  te wandelen, maar de zee was nog zo hoog op het strand, dat we daar vanaf moesten zien omdat  de badkleding nu droog moest blijven om in de koffer te doen. We hebben even siësta gehouden, zijn onze laatste Pa Thai gaan eten. Dit was een bijzondere ervaring, liepen langs een gezellig, redelijk druk bezocht eettentje, wat ons wel aansprak. Het bleek uiteindelijk te gaan om een tiental dames van lichte zeden, vergezeld door twee Europeanen (op leeftijd). De wijn vloeide rijkelijk, gesprekken waren luid en de dames vermaakten zich uitstekend op kosten van de heren. Nu zitten we nog even na te genieten op het balkon (van onze vakantie).

We hebben nu ook weer veel zin om de kinderen te zien, alle kleinkinderen te knuffelen en de eerste lachjes van Teuntje in het echt te zien. Bereid je maar voor, want we zijn nog lang niet uitverteld over deze geweldige reis.

We worden om 20.00 uur opgehaald om te starten met de terugreis.